اسماء جوناسماء جون، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

ورودت به دنیا رو تبریک میگم گل بهشتی من

1390/12/9 13:30
نویسنده : مامان اسماء
1,923 بازدید
اشتراک گذاری

مامام جونم روزای آخر انقدر قوی شده بودی که نگو و نپرس ...

همش با پاهای کوچولوت لگد میزدی ، دستای

نازت و هی تکون میدادی ، هی جابه جا میشدی و میچرخیدی

خلاصه با کارات همش دلبری می کردی و بهمون میگفتی که قراره به زودی من و ببینید...

مادر جون تو پست پایین همه چی و از بیمارستان تا وقتی وارد خونه شده بودی و برات تعریف کردم

تموم زندگی من با اومدنت به خونه با خودت رحمت و برکتم اوردی

این عکس وقتیه که برای اولین بار دیدمت :

گل قشنگ من

اینم عکس روز آخر تو بیمارستانه :

گل قشنگ من

اینم عکس اولین روزی که وارد خونه شدی قشنگ من :

 

گل بهشتی من

خوش اومدی به خونه خودت دردونه من...

خدایا شکرت که این نعمت برزگ و بهمون دادی

خدا جون مواظبش باش

باورم نمیشه که لیاقت مادر شدن و داشتم

خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا جیگر
22 اسفند 90 16:54
چه فرشته ایه این خانوم خوشگله خوش اومدی به دنیا عزیز دلم.