اسماء جوناسماء جون، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

یک هفته استرس

1390/12/22 12:48
نویسنده : مامان اسماء
276 بازدید
اشتراک گذاری

وای مامان نمیدونی تو این یه هفته چه به روزم اومد

داشتم از نگرانی می مردم ...

من کلی با ذوق و شوق و امید به این که یه روز بزرگ شی و وبلاگت و ببینی و خاطراتت و مرور کنی این وبلاگ و درست کردم تمام روزهایی که با هم گذروندیم و نوشتم

اما تو این یه هفته نه تنها وبلاگ تو بلکه سایت نی نی وبلاگم باز نمیشد

فکر کردم دیگه کلا نی نی وبلاگ بسته شده

انقدر غصه خوردم که نگو

می رفتم نی نی سایت با دوستای نی نی سایتیم حرف می زدم و از اونا راه حل می خواستم

اونا اکثرشون می گفتن برای ما سایت باز میشه بعضی هاشونم می گفتن بعضی اوقات مشکل پیدا می کنه و باز درست میشه 

خلاصه نخود مامانی با حرفاشون آروم میشدم و امیدوار بودم که درست میشه

امروز که اومدم سراغ اینترنت گفتم شانسمو امتحان کنم شاید درست شده باشه وقتی نی نی وبلاگ و زدم باز شد

نمی دونی چقدر خوشحال شدم  ؛ انگار دنیا رو بهم دادن

از خوشحال جیغ زدم و پریدم   

الانم این پست و برات نوشتم که بدونی چه بر سر این مامان بیچارت اومد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)