اسماء جوناسماء جون، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

پستونک

1391/8/23 22:29
نویسنده : مامان اسماء
600 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم جونم برات بگه خیلی ها می خواستن شما پستونکی شید ولی من هیچوقت اجازه ندادم آخه خیلی با پستونک مخالف بودم و همیشه می گفتم درسته سخته اما تحمل میکنم ولی به بچم پستونک نمیدم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

تا اینکه ............

تا اینکه از شمال برگشتیم واقعا از دستت کلافه شده بودم آخه همش بغلم بودی و بغل کسه دیگه ای نمیرفتی مخصوصا تو راه برگشت که از بغلم جوم نخوردی واقعا کم اورده بودم

وقتی رسیدیم خونه به بابایی گفتم ٢ دقیقه نگرت داره تا من به کارام برسم و بیام تا بخوابونمت ولی چشت روز بد نبینه چنان جیغای بنفشی میزدید که هر کی ندونه انگار کلی کتکت زده بودیم شکلک های محدثه

همونجا بود که بی خیال تمام مخالفتام شدم و به بابایی گفتم پستونک و بهش بده تا آروم شه

شما تا قبل از اونشب به هیچ وجه پستونک و قبول نمی کردی

بابایی اکبر خیلی تلاش می کرد تا بهت بده اما شما شوتش می کردی از دهنت بیرون ولی اونشب تا باب سعید پستونک و دهنت گذاشت گرفتیش و خوردیش انگار معجزه شده بود انقدر آروم شدی که نگو

 شکلک های محدثه

دیگه از اون شب بهت پستونک دادم نخودکم ، اما یواش یواش دلچرکین شدم همش می خواستم یه جوری ازت بگیرم البته ٢ ماه ازش استفاده کرده بودی ، آخه مامانی از وقتی پستونک استفاده کردی وزن کم کردی آخه شیر کمتر می خوردی ، خوابتم خیلی بد شده بود تا صبح هر وقت پستونک از دهنت میوفتاد بیدار میشدی و من باید باز می زاشتم دهنت عزیزکم ، خلاصه اگه ١ فایده داشت ٤ تا ضرر داشت

یواش یواش لثه های خوشگلتم شروع به خارش کرد ، فهمیدم که قراره دخترم دندون در بیاره واسه همین همش سعی می کردم پستونک و ازت بگیرم آخه شنیده بودم پستونک باعث میشه دندونا صاف در نیاد اما شما عادت کرده بودی و به هیچ وجه حاضر نبودی ازش دل بکنی

 شکلک های محدثه

ولی من از تو سمج تر بودم یه بار که چند روز خونه مامانی هاجر رفته بودیم اونجا به کمک مامانی پستونک و ازت گرفتم ولی تا یکی دو هفته اشکم و در اوردی از بس سر اینکه پستونک و بهت بدم اذیت کردی ، وقتی گریه می کردی دل منم خون می کردی

اما بالاخره عادت کردی نازگلکم ، شبا راحت بدون پستونک می خوابیدی

 شکلک های محدثه

 

این عکسا برای زمانیه که پستونک میخوردی جوجوی نازم

این عکسم برای وقتیه که پستونک و ازت گرفتم مادر جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سعید
8 فروردین 91 21:31
www.pranceswolf.blogfa.com اسما خانوم بزرگ شدی قدر مامان بابا رو بدون